Tuesday, October 20, 2015

Փախիր սիրունս .............. 18+



Մենք կանք ....զգում ես ,կանք նայիր ....մենք կանք ամբողային այս ռիթմի մեջ կանք ,կանգնած ենք ........բայց երկուսսել կախված ենք ,գլխի վրա .......տանուլ տված խաղից ասես հոգնած ........ինչու ենք նայում իրար ,դու ասես փորձում ես աչքերիս մեջ արդարանալ ,ես էլ նույնը...մենք պարտվել ենք ...զգում ես ,,զգում ես որքան խեղճ ենք մենք իրար դիմաց ......խեղճ ենք ,որովհետև մեկս լքել է ,մյուսը լքվել ....բայց ով է լքվել ու ով լքել ....չենք կարողանում ըմբռնել ,թվում է թե ամբողային այս ռիթմը խանգարում է .....դե արդարանանք .....որովհետև մի մեծ ճխվածք կա ....փակել է պետք .....
ես սկսկեմ ....բայց սպասիր .......ամբողային ռիթմը դարձյալ խանգարում է ......արի գնանք տուն ...չէ -չէ ....գնանաք մոտակա ԲԱՌ ......... գնացինք .....
Նայիր այստեղ ,բաժակը դատարկ է ,հետո այն լցվում է սև ռոմով ...բաժակը գեղեցիկ է ,լուսարցակումները սփռվելով նրա վրա ,ավելի են կրքոտ դարձնում այն .........նայիր բաժակին այն այսպես գեղեցիկ է , իսկ ռոմը թունդ է ....այն ամեն օրգանիզմ ու ամեն մի նյարդ չի կարողնում ըմբռնել .............երբ սկսում ես խմել ,գեղեցիկ բաժակի գեղեցիկ սև խմիչքը ,այն հարբեցնում է քեզ ,ֆրցնում գլուխդ ......հասկանում ես ,որ ինչ-որ տեղ գեղեցկությունը երբ չբացահայտված էր ,ավելի գեղեցիկ էր նայվում .......բաժակը դատարկվեց .......ռոմը պրծավ...սկսեց գլխապտույտը ......ու դու հասկանում ես ...այս ամենից ,որ կյանքում կան մարդիկ ,ում պետք է պարզապես նայել ......չմոտենալ ....կան մարդիկ ում պետք է հեռվից նայել ,չզգալ երբեք ....նույն կերպ դու և ես .....
դու ոչինչ չես հասկանում ......ասածս այն է ,որ կան կան մադրիկ ,ում մեջ երբեք չպետք է խորանաս,որովհետև աչքերը ընդամենը կան ,իրական տեսողությունը մարդու ներսում է ......աչքերը տեսնում են ,զմայլվում ....բայց կան բաներ որոնք նյարդերը չեն ըմբռնում .....դու ես լքել ինձ ,ու ես էլ քեզ ....մենք հաղթեցինք ամենին ,բայց պարտվեցինք իրար .....

Չեմ սպասում քեզանից ոչինչ ,որովհետև ես մեղավորներ չեմ փնտրում ...այս ամենի մեղավորը պարզապես սեփական մարմինն է .....
Նորից դուրս եկանք .........ամբողային ռիթմը դարձյալ շարունակվում է ...զգում ես ,բայց դեռ կանգանծ ենք .հարբած ենք բայց կանգնած ենք........չենք պոկվում իրարից ...ոչ թե չենք կարող ,այլ չենք ուզում ...անտանելի է .....ասես դասավորվում է այնպես ,ինչպես լինում են կյանքում անգին պահերը ,որոնցից չես ուզում պոկվել ...ուզում ես կպնել ,զգալ նորից ,սոսնձվել .....
Պետք չէ հասկանում ես .....
ամեն ամեն ինչ չէ որ գեղեցիկ է մնում ,երբ հարատևում է .......մենք կկորցնենք իրար ,եթե հարատևենք ......արի այսօր ըդնամենը քնենք ....ու վերջ .....չենք կարող միջև վերջ տանել ու բացառություն լինենք կյանքում ....թե գեղեցկը մնում է միշտ .....արի պարզապես այսօր զգանք ...ու ընդամենը այդքանը ....

դու վաղը կշտապես ,կշտապես ինչ-որ բանից ուշանալով....ես էլ հանգիստ կպարկեմ իմ տեղերում ու կնայեմ թե դու ինչպես ես շտապում ....գուցե շտապում ես փախնել .....փախիր սիրունս ......փախիր .......ես քեզ հեռվից կնայեմ ..չեմ մոտենա ,պարզապես երբեմն կպատկերացնեմ ,թե շտապում ես ինձ մոտ ......հանգիստ փախչիր ........բայց փախիր ....դու երբ շտապում ես ,ինձ թվում է թե շտապում ես ,որ հետո հանգիստ գաս ինձ մոտ.....................բայց շտապում ես փախչել ինձանից ............



No comments:

Post a Comment